Μεγάλη πόλη και μεγάλη αγορά και πιάτσα η Καλαμάτα. Που έχει και τόση φυσική ομορφιά ώστε μπορεί εύκολα κάποιοι να ποντάρουν σε αυτήν και να μην το… κουράσουν πολύ με τις μαγειρικές τους. Το “Μπλε Καναρίνι” δεν είναι από αυτούς. Το ψάχνει, το αγαπάει αυτό που κάνει και αυτούς που το στηρίζουν, το δικαιούται αυτό που εισπράττει σε προτίμηση κόσμου.

Μαγέρικο θα το έλεγε κάποιος, αλλά με προσεκτικές… πινελιές στις γεύσεις. Ούτε εξαζητημένα πράγματα φτιάχνει, ούτε στην πιο απλή μορφή τους τις παραδοσιακές ελληνικές συνταγές. Το ισορροπεί κάπου ενδιάμεσα συν ότι αλλάζει συχνά το μενού του, πολύ συχνά, ανάλογα με την πρώτη ύλη που βρίσκει κάθε μέρα.

Το μενού καλύπτει κάθε όρεξη και προτίμηση. Εχει απ’ όλα τα καλά, δεν υπάρχει γαστριμαργική ιδιαιτερότητα που να μην καλύπτεται. Εχει και ορεκτικά, έχει και κυρίως, έχει και σαλάτες, μπορεί να μην είναι απεριόριστο, δείγμα φρεσκάδας κατά τη γνώμη μου, αλλά μπορείς να φτιάξεις όποια κατάσταση θέλεις.

Οσο για τις γεύσεις, είναι εξαιρετικές. Δεν είναι σε καμία περίπτωση τυπικές, έχουν αρώματα και… συναίσθημα, βγάζουν Ελλάδα και… σπιτικό και μαζί με το όμορφο, απλό και ζεστό διάκοσμο, ξάνουν ένα γευστικό πέρασμα για όλους το “Μπλε Καναρίνι”.

https://www.instagram.com/mplekanarini/?hl=el
ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ: Σόνα Ταβουλάρη
